Netinka apatiniai? Galvokite apie figūrą

Tai, kaip ant kūno atrodo apatinis trikotažas, labai priklauso nuo to, kokie tie drabužiai yra pasirenkami. Yra ne viena gudrybė, kaip apatiniais išryškinti privalumus ir užmaskuoti trūkumus. Visgi jei niekaip nerandate to, kas tenkintų, galbūt problema slypi ne pačiuose apatiniuose, o figūroje? Tam yra įvairių sprendimų – ir sėdmenų didinimas, ir krūtų pakėlimas, ir net kūno kontūro korekcija. Suderinusios tai su sveika gyvensena galėsite džiaugtis visais drabužiais.

 

Figūrai įtakos turi daug veiksnių

 

Moteriška figūra bėgant laikui nenumaldomai keičiasi. Kad ir kaip stengtumėmės, ilgainiui mūsų krūtys vis tiek daugiau ar mažiau pasmunka, sėdmenys subliūkšta, o pilvas lieka nebe toks stangrus. Be to, pokyčiai gali labai priklausyti nuo figūros tipo. Pavyzdžiui, obuolio figūros tipo moterys didėjant amžiui ima dar labiau grožėtis liesomis kojomis, tačiau tada labiau vargina sunykęs liemuo, padidėjęs pilvas.

 

Įtakos tam, kaip atrodome, taip pat turi ir gyvenimiški pokyčiai. Itin daug reikšmės turi gimdymas. Kartais liekame nepatenkintos vien dėl to, kad ant pilvo lieka karoti nebesusitraukusi oda. Be to, neišvengiamai pasikeičia ir krūtų išvaizda.

 

Sėdmenų didinimas, krūtų pakėlimas ar paprasčiausia pilvo plastika, net žastų riebalų nusiurbimas aktualūs toms, kurios neskyrė kūnui pakankamai dėmesio. Ypatingai svarbus sportas – net ir kasdien suvaikštomi 8000 žingsnių gali turėti pastebimos naudos. Taip pat svarbu ir vengti alkoholio, gazuotų gėrimų, rūkymo – dėl jų sėkmingai formuojasi celiulitas ir glemba, natūralios spalvos netenka oda. Taigi, grožiui žalingų veiksnių – labai daug.

 

Ką daryti?

 

Tam, kad ir apatinį trikotažą, ir kito tipo drabužius pasirinkti būtų paprasta, reikia nuoseklaus, nuolatinio įdirbio. Nesvarbu, kiek jums metų – 18 ar 68, privalote pakankamai judėti. Atraskite tokią sporto šaką, kuri jums miela – patikėkite, nėra žmonių, kurie negalėtų to padaryti. Kalanetika, joga, pilatesas, kikboksas, bėgiojimas, lengvoji atletika ir taip toliau – pasirinkimų begalė.

 

Net ir sėdmenų didinimas ar krūtų formos korekcija bus efektyvesni, jei atkreipsite dėmesį į mitybą. Gausiai valgykite daržovių, venkite greito maisto, keptų, sūdytų ir rūkytų produktų. Persistengti nereikia, o įpratus viskas bus labai paprasta.

 

Rūpinkitės savo kūnu ir iš išorės, ir iš vidaus. Tuomet jis tikrai pradžiugins sėdmenų, krūtų apvalumais. Be to, pati jausitės puikiai – o tai grožiui neišmatuojamai svarbu.